زمینه‌های فعالیت

زمینه فعالیت ما

دفتر حقوقی سیحان؛ به عنوان یک شرکت حقوقی که خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف حقوقی ارائه می‌دهد، تلاش می‌کند که روابطی طولانی مدت و مبتنی بر احترام با موکلین خود داشته باشد. این دفتر حقوقی، با ارائه راه حل‌های عملی و خدمات حرفه‌ای به موکلین خود، فعالیت می‌کند.

حقوق تجاری و شرکت ها

حقوق تجاری و شرکت ها

ما در تمام مراحل شرکت با شما هستیم ، از مرحله تاسیس شروع می شود.
بیشتر

حقوق ساختمان سازی و غیر منقول

حقوق ساختمان سازی و غیر منقول

در حالی که دفتر ما در خرید املاک و مستغلات خدمات ارائه می دهد ، وظایف تهیه توافق نامه خرید و فروش ، تحقیق در مورد املاک و مستغلات را در ثبت زمین و شهرداری و انجام مراحل انتقال رسمی با یک وکیل مجاز انجام می دهد.
بیشتر

حقوق اجرا- ورشکستگی

حقوق اجرا- ورشکستگی

بسیاری از مشاغل و شرکتها نمی توانند مطالبات دریافتی خود را که به دلیل قراردادهای اشتباه یا مفقود شدن عناصر از سالها پیش بوجود آمده یا بوجود می آیند ، وصول کنند.
بیشتر

حقوق انرژی

حقوق انرژی

بدون شک ، یکی از برجسته ترین و در حال توسعه سریعترین رشته های حقوقی امروز ، ضروری است که شرکت حقوقی ، که با حقوق انرژی سرو کار دارد ، توانایی پیگیری تغییرات بدیع و فعلی را به سرعت داشته باشد.
بیشتر

حقوق ارث

حقوق ارث

صدور و اجرای وصیت نامه ، دادخواست وراث با سهام ذخیره شده ، گواهی وراثت و معاملات املاک اصلی ترین نهادهای قانونی موضوع قانون ارث هستند و هدف اصلی ما این است که این موارد به همان راحتی انجام شود برای مشتریان ما امکان پذیر است
بیشتر

حقوق مالیات

حقوق مالیات

مشاوره و خدمات وکالت درمورد اختلافات مالیاتی مشاوره بازرسی مالیاتی ، وکالت در اختلافات مالیاتی ، خدمات نمایندگی در کمیسیون های سازش.
بیشتر

حقوق خانواده

حقوق خانواده

ما ادعا می کنیم که با قاطعیت و به سرعت در بسیاری از پرونده های حقوقی از جمله پرونده طلاق و حضانت مربوطه ، واگذاری نفقه ، خسارت مادی و معنوی ، دعوی پدرانه ، پیوند نسب ، رژیم املاکی که ممکن است در ناسازگاری قانون خانواده با آن روبرو شوید ، حل و فصل خواهیم کرد.
بیشتر

پیگیری دعاوی کیفری و حقوقی

پیگیری دعاوی کیفری و حقوقی

در روند مجازات و مجازات ، خطر عدم ارائه خدمات به هر قیمت وجود دارد.
بیشتر